poniedziałek, 17 listopada 2014

Emma i David Alvarez. Małżeństwo po przejściach.


Emma i David Alarez, kiedyś zakochane w sobie do szaleństwa małżeństwo, dziś łączy ich tylko świstek papieru, a może nie tylko?
Emma po przeprowadzce do Miami, odnajduje spokój i całą swoją uwagę skupia na dziecku, które za pięć miesięcy przyjedzie na świat. Od momentu wyprowadzki z Mexico City, nie utrzymuje kontaktu z mężem.
David pogrążony w wirze pracy, po mimo wielu nieudanych prób kontaktu z żoną, nie odpuszcza. Czy jego starania pójdą na marne? Jak zareaguje na widok szczęśliwej żony w ramionach innego mężczyzny?

Więcej o bohaterach przeczytasz >>tutaj<<

2 komentarze:

  1. Chyba tylko mi nie było mi na rękę, gdyby Emma wróciła do Davida. Mam nadzieje, że nie popełni błędu drugi raz. Joasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nie zgodzę z komentarzem wyżej :) Jak dla mnie Emma powinna wrócić do Davida bo nie wydaję mi się, żeby odnalazła tak wielkie szczęście przy innym mężczyznom niż David :) Czekam na rozdział informuj :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy